Vrácení zboží / Reklamace

Chcete vrátit produkt? Není to problém! Snažíme se zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni se službou MITZ AFROSIAN, proto nabízíme pohodlný systém vrácení zboží. K tomu je třeba provést několik jednoduchých kroků. 

1. Vyplňte formulář pod textem. V případě, že nebude porušena celistvost balíku, zboží není otevřené, použité, nošené a poškozené, a pokud to nejsou parfémy můžete do 14 kalendářních dnů od data doručení zboží odstoupit od smlouvy. Potřebujete vyplnit  formulář pro vrácení nebo výměnu zboží (Najdete pod textem.) Upozorňujeme, že pokud chcete vrátit celý balíček, vrátíme celou částku, včetně nákladů na dopravu. V případě, že jste si objednali více zboží a chcete vrátit jen část z nich, vrátíme vám částku pouze za vracené produkty.

2. Vytvořte fotografii produktů a odešlete soubory našim manažerům e-mailem. Fotografie produktů nám pomohou pochopit problém, urychlit čas vrácení zboží a vrácení peněz. Po sjednání všech podrobností o návratu s manažerem a vyplnění nezbytných dokladů zabalte zboží do původního obalu nebo krabice. Prosím, nezapomeňte vložit kopii dokladu o zaplacení. Bez ni nebudeme schopni akceptovat odstoupení od smlouvy.

Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu. V tomto případě společnost MITZ AFROSIAN nenese odpovědnost za případné poškození či ztrátu tohoto balíčku.
Zboží pošlete přes Zásilkovnu, přes kód, který dostanete na e-mail po vyplnění formuláře nejpozději do 24 hodin.

MITZ AFROSIAN 

3. Do 14 dnů po obdržení zásilky zkontrolujeme vrácené zboží a rozhodneme o vrácení peněžních prostředků na uvedený účet. O podrobnostech vrácení Vás budeme informovat e-mailem.

Kupující nemůže vrátit:

– použité kosmetické a jiné produkty, které přicházejí do přímého styku s pokožkou 

– doplňky stravy, pokud jste je otevřeli a/nebo začali užívat.

Název zboží a důvod reklamace

 

 

Shopping Cart